Sunday, December 20, 2009

UYKUUUUUUU tutmadi iyi oldu geldim:))

Biliyorum biliyorum ayagimi burkma olayimi abartip bu durumu bizzat kullanarak bloguma degil yazmayi acip okuma tenezzulundebile bulunmadim hani blogumu benden baska takip eden varmidir bilmem ama bloggeri kullanarak bu internet dunyasinda bir sayfa acip googlede arama sonuclarinda yer isgal edip sonrada donup bakmamak.....that is not nice:))
Ortadan kayboldugum bu zaman icerisinde aslinda oyle aman aman degisen birsey olmadi bizim tarafta...Hala evli iki cocuklu kocasina asik cocuklarina ayri sevdali kopegine hale 2 yasinda toddler muamelesi yaparaktan bagris cagris seven hala kar olayindan hosnut olmayan ayni tv programlarina takintili ust kati boyama isini yarin kesin kalan son sol taraf tvan duvar bolumunu bitiricem diye kendini avutan o hatun olarak hayattaki yerimi kaplamaktayim.Haaaa kapladigim bolge aldigim kilolar itibari ile daha bir heybetli buda iste degisen seylerden biri herhalde bu ayri kaldigimiz sure icerisinde:))Aslinda bu kilo alma durumun sadece yeme ile alakali degil o da oteki degisen seylerden biri aslinda..HAYIR HAMILE DEGILIM iki kuzum ile hayat olmasi gerekenden daha yogun durgun bir o kadar yorgun Allah olmayana versin yada isteyene:))Bu konuya simdi girmeyim ben sonra zaten ayri bir dosya acarak devam etmeyi dusunuyorum o zamana kadar iyiyiz boyle simdilik....
Yazmadim ama resimlerimi cektim tariflerim var onlari en kisa surede yayinlayacagim onun disinda aslinda burada kendi dusuncelerimi burada yasadiklarimi yardimci olabilecegimi dusundugum konulardaki fikrimi Aleximin Nazimin beni nasil delirttigini yada guldurdugunu yada sasirttigini canim babami ailemi ne kadar ozledigimide paylasmak istiyorum.Tariflerime gelince soyle diyeyim benden kat be kat usta olan bir cok arkadasimin bloglari var insanin oyle oturup resimlere bakasi geliyor benim tariflerim daha genel daha pratik ama inanin bana denenmis ve en azindan bizim tarafimizdan kesinlikle tamnot almis tarifler umarim sizlerden birinede bu notu verdirecek bir tarifimi bulabilirsiniz haaaaa bide bende oyle calmaca yok eger baska bir blogdan aldiysam yaziyorum blogun adini hatirlamazsam onuda belirtiyorum ammaaaa konu yemek oldummnu arkadaslar hersey birbirine benzer oyle donupte benden aldin demek yok anlasalim:)
Simdilik bu kadar kuzularim kalkmadan kahvemi iceyim bir kendime geleyim sonra yine gelicem uzun aradan sonra tekrar merhabaaaaaaaaaaa....
Aaaa bu arada yazmam lazim
Benim cok sevdigim iki arkadasim var burada Cevahir ve Kiymet ikiside hamile cok mutluyum iki bebis geliyor iki bebis sev op kokla sonra onlari annelerine yolla gece kalkma gaz cikartma emzirme dis cikarma donemleri ile ugrasmadan hazir lokma olayi yani:)))Ama olsun onlar derseki ihtiyac var Hadiye teyzesi yetis hic usenmem oflamam ben bakarim hic itirazsiz onlar zaten deneyimli ama olsun:))

Esma Nur okul bitti heyoooooooo o bir ogretmen...:))
Kayinvalidem acayip diyet moduna girmis durumda oyle boyle degil yalniz kendisi 40 kilo vermis durumda cok takdir ediyoruz kendisini tum aile darisi basima diyerekten

Babiskom canimin cani hayatin bana sundugu en guzel seylerden biri ameliyati gecti bitti gitti....

Oglusum tuvalet olayinda yani bir cigir acti tam ayagimi burkma donemimde ne gece ne gunduz yok artik bez olayimiz o bir BIG BOY:))

No comments: