Tuesday, September 8, 2009

Ne Kadar Uzun Olmus...

Ne kadar uzun sure olmus siteme birseyler yazmadigim ama son yazimda belirttigim gibi ayagimin burkulmasi alt ust etti bizim evdeki dengeyi..En azindan benim dengemi eee buda zaten demektirki tum evin dengesi..Yaklasik 2 hafta ayagimin uzerine hic basamadim es konusunda sansli hatun grubundan olan ben Bryanin sayesinde iyice dinlendim.Ancak gelin gorunki hala agri yapiyor hele ayakta fazla kalir yada yurursem davul misali sisiyor.Hal boyle olunca pek yemek pismedi bizim evde benim tarafimdan ardindan zaten yakala yakalayabilirsen camasir temizlik ama hic sikayetim yok mutlu bir aileyiz biz (tahtaya vuralim)berabersek mutluyuz biz saglikliysak hepimiz bu yeter bize bizim evde.Oyle olunca yavas yavas hallettik hep beraber oglusumda yardim etti:)
Sonrasinda bir kac misafirimiz oldu ardindan Bryanin abisi esi ve bizim tatlilar tatlisi iki adet yigenimiz 1 gece bizde kaldilar.Alexin keyfine diyecek yoktu zaten tum gun evin icinde bahcede kosturdular beraber uyudular daha dogrusu denediler ama 2 saatin sonunda hala kikir kikir olunca onlari ayri yatirmanin daha iyi olacagi karari tum ebeveynler tarafindan onaylanmis oldu..Alex ust kata prenseste Alexin yatagina ve sonuc...Zzzzzzz..
Biraz gec olucak ama herkesin Ramazan ayi mubarek olsun.ELimde bir iki tarifim var bir ara bugun ekleyecegim umarim simdilik bu kadar benden ....

3 comments:

Esra Solomon said...

hosgeldin:) Ayagin simdi nasil? Arada update ver bize...

e. t. said...

merhaba, bloğunuzu bugün gördüm.
biraz okudum.
daha da okumak isterim :)
ama ne ne zamana yazılmış hiç anlayamadım.(direk geri older post gitmedim )
Esra solomon' da yorum bırakmasaymış bu yazınızıda yazalı ne kadar olmuş bilemeyecektim :)
(ne önemi varsa!!! taktım kafaya işte)
Ayağınız daha iyidir artık herhalde. Yinede geçmiş oldun.
sevgilerimle....

ZencefilliÇörek said...

merhaba :)