Sunday, August 2, 2009

ANNE DEVRE DISI KALIRSA:))

Evet baslik yanlis degil kesinlikle demeye calistigim bu.Bizim evde durum bu.Zaten Mother Nature ile arasi pek iyi olmayan biri olarak Cumartesi sabahi nihayet yagmur yagmiyorken iyi bir anne baba olarak kuzularimizi goturdugumuz park ziyaretinin 7.dakikasinda yere kapaklanan ben salya sumuk aglayarak solugu doktorda aldim daha dogrusu aldik ailecek.Sonuc iki degnek 2 farkli agri kesici 1 hafta kesin istirahat davul gibi sisen bir sag ayak bilegi.Bendeniz bir ayak tepede oteki bacak yara bere icinde laptop sagimda kitabim solumda tv kumandasi kucagimda oglusum kah yanimda kah asagi katta kocacim bir bebek telsizi uzakliginda oyle yatiyorum.Babamiz her isi gormekte ben tamamen devre disi kalmis durumdayim.Bu durum kotumu degil zorunlu tatil izni gibi ama gelin gorunki iki 3.5 yas alti cocuk sahibi bir annenin oyle devre disi kalisi pekte ic acici olmuyor.Hersey kontrol altinda ama ben kontrol disindayim iste o iyi degil.Alismis kudurmustan beter misali bir durum soz konusu yani anlayacaginiz. kuzu gibi bir salonda bir yatak odasinda oyle yari yatar yari oturur pozisyonda oflaya poflaya zaman olduruyorum,ama benim yemek yapmam lazim alisverise gitmem lazim oglusumla kizimla gezmem lazim ust kati boyamam lazim:((((
Zaten benim neyime oyle orman havasi parklara gitmek. Oldum olasi boyle idim zaten.Bu yasima kadar 5kere vukuatim oldu ayagimi burkma konusunda bu 5 vukuatta duz taban ayakkabi ile boyle doga ile basbasa olmaya calisirken yada aktif yasam saglikli yasam sloganimi abartip kosup ziplarken oldu!!!! Doga anayi severim korur kollarim kollamasina amma velakin birbirimize cok yakin olmaktan hosnut degiliz O da bende. Uzaktan uzaga iyiyiz biz oyle istemiyoruz birbirimizle cok hasir nesir olalim.Dag tepe tirmanmak su akar deli bakar hesabi gol manzarasi izlemek icin bocekler alemi ile icice yuruyup uzunnnnn bir tirmanma kosma yurume aktivitesinin sonunda bir tepeye varip gol dag tepe manzarasi izlemek ne beni mutlu ediyor ne Onu.Oyle gozlerimi dikip yani tamam iyi guzelde birde donusu var bunun bak sineklerde isirdi her yerimi soylenmelerim doga anayi pek bir cileden cikariyor.Kesin her seferinde ya bocek ordusunu uzerime saliyor donus yolunda yada taslari cakillari beni boyle caliveriyor yerden yere....Uzun lafin kisasi degil iste bana gore.Dogayi korur "go green" sloganini destekler elimden geldigince gerekeni yaparim ama sehirde daha iyi bir survivor olayi mevcut benim icin.. Ne zaman daglarkizi Heidi gibi dogayla ic ice olmaya calissam basima bir is gelir..
Oglusum yanimda gameboy oynuyor bende laptop basinda oyle uzaniyoruz.Askimsa kiziyla asagi katta mutfak temizliyor...Hmmmm ..!aslinda kulaga hos gelmiyor degil belkide benim daglar kizi Heidi gibi olmak yerine Polyana gibi her kotu durumdan iyi bir taraf cikartmayi denemem lazim bu ara:)))

No comments: